Mic dejun rapid, gustos și vegan. Rețetă în 3 pași

Pentru a prepara un mic dejun rapid, gustos și vegan, avem nevoie de:

– Ulei;

 

– Ceapă (verde, dacă avem);

 

– Morcov;

 

– Rădăcină de pătrunjel;

 

– Ciuperci;

 

– Ardei roșu, sau verde, după preferințe;

 

– Boabe de porumb;

 

– Tofu;

 

– Bulion, sau roșii pasate;

 

– Sare;

 

– Piper;

 

– Alte condimente (opțional).
Cantitățile pot varia în funcție de nevoile și dorințele fiecăruia și la fel și ingredientele folosite. Dar dacă avem toate cele necesare, totul se prepară foarte simplu, așa că iată cum a fost gătită „tof-omleta” mea:
Rețetă în 3 pași

 

1. Punem uleiul la încins, după care adăugăm două cepe tocate, un morcov ras, o bucată de pătrunjel ras și ciupercile împreună cu ardeiul tăiat mărunt.

 

2. După ce toate au fost puțin călite, adăugăm 100 g porumb, tofu sfărâmat și roșiile sau bulionul, depinde ce ați ales.
3. Adăugăm condimentele și mai lăsăm zece minute la foc de fierbere, după care servim cald, sau rece, după cum ne place.
Eu am preferat să mănânc această mâncare doar cu pâine și castraveți murați, însă se poate servi și drept tocană cu ceva garnitură, reușind astfel să fie și ca o mâncare de prânz, sau chiar o cină ușoară. 
 
Combinațiile pot fi nelimitate și imaginația la fel, așa că vă urez poftă bună și aștept păreri după ce încercați această idee de rețetă.

23 thoughts on “Mic dejun rapid, gustos și vegan. Rețetă în 3 pași

  1. Aș vrea să menționez că poza seamănă cu rezultatul final, dar nu-mi aparține. Nu am avut răbdare să pozez preparatul final, mi-era prea poftă, așa că am luat poza de pe pixabay.com, însă vă asigur că era aproape la fel cu cel din poză la aspect, iar gustul chiar e delicios. Pe cât este de simplă această mâncare, pe atât de gustoasă este. Așa că poftă mare și vouă 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *